уторак, 5. март 2013.

My first post,hope you like it!

Ja sam devojica koja ima 15 godina,iz Srbije sam i zivim u Beogradu.Zapocela sam ovaj blog zato sto mi je ujedno dosadno i deluje mi zanimljovo.Pre nekoliko meseci oci mi je otvoirla jedna od mojih najboljih drugarica.Pokazala mi je blogove srpskih poznatih blogerki.Ostala sam bez teksta i pitala sam se kako su one uspele?Shvatila sam da nista ne moze da dodje samo od sebe pa sam zato napravila ovaj blog.Pisacu vam o svemu,nekad cu postavljati slike svojih autfita ako zelite,o vazim problemima,mojim problemima,postavljacu snimke nekih frizura,ali zelim da vam bude zabavno.U ovome ce mi pomagati moja najbolja drugarica i nju cu spominjati malo kasnije.Za sada to je to nadam se da ce mo se druziti kiss kiss
P.s Ako imate neke predloge,kritike,zelje molim vas komentarisite!<33

I am a 15 yera old girl.I live in Serbia,Belgrad.I started this blog becues it looks interesting and i was bored.Few months ago my frend opened my eyes.She showed me all Serbian blogers and i was interested. I wondered how they managed all of that?So i put my head in to it and i started this blog.I will write lots of things.Maybe i will put pics of my wardrobe,i will write about my and your problems.My best frends going to help me with this blog i will write about her later.I wish we can have fun .Thas all for todey kiss kiss
P.s I will realy like if you have some ideas to comment!<33



2 коментара:

  1. Samo napred, zelim ti mnoogo inspiracije , strpljenja, predanosti svemu ovome, jer blog oduzima zivce,vreme ... budi originalna kako bi privukla ljude :-) sve najlepse ti zelim.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno,nadam se da ce biti zanimljivo i da cu uspeti u ovome!
    Marija&Ivona

    ОдговориИзбриши